Föreläsning/workshop 9 maj 2019
17360
page-template-default,page,page-id-17360,page-child,parent-pageid-16410,bridge-core-3.0.5,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.10.0,vc_responsive

Föreläsning/workshop 9 maj 2019

Tid 18.30-20.30 ca
Plats Näringslivets Hus”Rektorn”

Utveckla ditt företag tillsammans med dina kunder!

 

Ju mer kunskap du har om hur dina kunder upplever dina tjänster, desto enklare kommer det att gå att leverera en bra kundupplevelse.

 

Under två timmar får du en introduktion till hur du kan använda ett kundfokuserat förhållningssätt för att utveckla ditt företag. Du kommer att få tips på metoder hur du kan lära känna dina kunder. Du kommer också att få prova på att göra en kundresa!

 

Genom att lära känna dina kunder och ta reda på hur deras tillvaro ser ut kan du utveckla konkurrenskraftiga tjänster och effektiva arbetssätt.

 

Johanna Eliasson driver företaget effekt&mera i Nyköping AB som erbjuder tjänster inom projektledning och verksamhetsutveckling. Johanna hjälper företag att genomföra förbättringsarbeten, skapa effektiva arbetssätt och utbildar inom kundfokuserad företagsutveckling.

 

Du kan läsa mer om effekt&mera på www.effektomera.se

 

Evenemanget är kostnadsfritt för medlemmar. Icke-medlemmar är välkomna att anmäla sig, men betalar 100 kr. Har du anmält dig och inte dyker upp, fakturerar vi en No-show avgift på 200 kr + moms. Avbokning skall ske skriftligt till oss senast 2 dagar innan evenemanget. Anmäl dig via formuläret

 

Anmälningsformulär